Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje

Zwrot

Co i kiedy mogę zwrócić? 

Masz prawo do zwrotu aż 14 dni od dnia zakupu bez podawania przyczyny. Musisz jednak pamiętać, że zwracany towar może zostać użyty jedynie w zakresie koniecznym do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, czyli tak, jakbyś sprawdzał produkt w sklepie stacjonarnym. 

PRODUKT NALEŻY WYSŁAĆ BEZPOŚREDNIO DO NASZEGO SKLEPU INTERNETOWEGO

ZWROTY W SPOKKO.PL W 4 KROKACH

1. DOKONAJ ZWROTU 2. SPAKUJ PACZKĘ 3. ODEŚLIJ PACZKĘ 4. ZWROT NALEŻNOŚCI

Wypełnij formularz zawierający oświadczenie o zwrocie towaru dostępny na spokko.pl/zwrot
i dołącz go do zwracanej paczki.

Do przesyłki dołącz dowód zakupu

Towar powinien być zwrócony w opakowaniu producenta wraz z dołączonym do paczki formularzem zwrotu. Jeśli nie jest to możliwe, to należy zabezpieczyć przesyłkę zwrotną w taki sposób, żeby nie uległa zniszczeniu w transporcie.

W razie wątpliwości skontaktuj się z nami: (+48) 500 803 703

Odeślij paczkę z formularzem na adres:

Loft Wood Studio
11-500 Giżycko
ul. Królowej Jadwigi 9A

Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek, które zostały wysłane do nas za pobraniem.

W ciągu 14 dni od dnia przyjęcia przez nas zwrotu, otrzymasz zwrot należności.

Reklamacja

Co jeśli otrzymam towar uszkodzony? 

Nie martw się, opisz sytuację w mailu i prześlij na adres: spokko.pl@gmail.com
Pomożemy w trybie pilnym.

REKLAMACJE W SPOKKO.PL W 4 KROKACH

1. ZRÓB ZDJĘCIE 2. SKONTAKTUJ SIĘ 3. ODPOWIEDŹ 4. DECYZJA

Jeżeli towar jest uszkodzony lub przyszedł niekompletny, zrób zdjęcie lub nagraj krótki filmik pokazujący problem z produktem.

Wyślij maila na spokko.pl@gmail.com z opisem uszkodzenia, imieniem i nazwiskiem, numerem zamówienia i załącz zrobione wcześniej zdjęcie.

Poczekaj na decyzję. Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni. Staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe.

Jeżeli Twoja reklamacja została uznana, poinformujemy Cię w wiadomości jak dokonać wymiany lub zwrotu.

Pobierz formularz zwrotu.