Zwrot
Co i kiedy mogę zwrócić?
Masz prawo do zwrotu aż 14 dni od dnia zakupu bez podawania przyczyny. Musisz jednak pamiętać, że zwracany towar może zostać użyty jedynie w zakresie koniecznym do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, czyli tak, jakbyś sprawdzał produkt w sklepie stacjonarnym.
PRODUKT NALEŻY WYSŁAĆ BEZPOŚREDNIO DO NASZEGO SKLEPU INTERNETOWEGO |
ZWROTY W SPOKKO.PL W 4 KROKACH
1. DOKONAJ ZWROTU | 2. SPAKUJ PACZKĘ | 3. ODEŚLIJ PACZKĘ | 4. ZWROT NALEŻNOŚCI |
Wypełnij formularz zawierający oświadczenie o zwrocie towaru dostępny na spokko.pl/zwrot Do przesyłki dołącz dowód zakupu |
Towar powinien być zwrócony w opakowaniu producenta wraz z dołączonym do paczki formularzem zwrotu. Jeśli nie jest to możliwe, to należy zabezpieczyć przesyłkę zwrotną w taki sposób, żeby nie uległa zniszczeniu w transporcie. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami: (+48) 500 803 703 |
Odeślij paczkę z formularzem na adres: Loft Wood Studio Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek, które zostały wysłane do nas za pobraniem. |
W ciągu 14 dni od dnia przyjęcia przez nas zwrotu, otrzymasz zwrot należności. |
Reklamacja
Co jeśli otrzymam towar uszkodzony?
Nie martw się, opisz sytuację w mailu i prześlij na adres: spokko.pl@gmail.com
Pomożemy w trybie pilnym.
REKLAMACJE W SPOKKO.PL W 4 KROKACH
1. ZRÓB ZDJĘCIE | 2. SKONTAKTUJ SIĘ | 3. ODPOWIEDŹ | 4. DECYZJA |
Jeżeli towar jest uszkodzony lub przyszedł niekompletny, zrób zdjęcie lub nagraj krótki filmik pokazujący problem z produktem. |
Wyślij maila na spokko.pl@gmail.com z opisem uszkodzenia, imieniem i nazwiskiem, numerem zamówienia i załącz zrobione wcześniej zdjęcie. |
Poczekaj na decyzję. Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni. Staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe. |
Jeżeli Twoja reklamacja została uznana, poinformujemy Cię w wiadomości jak dokonać wymiany lub zwrotu. |